zaterdag 19 december 2009

Sneeuw

Doordat er redelijk veel sneeuw was gevallen op de paden waar ik altijd loop, heb ik een paar dagen niet gelopen. Omdat vandaag de paden redelijk sneeuwvrij waren heb ik voor het eerst mijn loop programma weer opgepakt. Garmt is een eindje met mij mee gelopen en heeft daarna zijn eigen training opgepakt.

Ik heb 4.5 kilometer gelopen en dat ging goed. Het was wel oppassen want op sommige plekken was het verradelijk glad. Verder was het goed loopweer ondanks de kou.

Deze keer had voor het eerst handschoenen aan gedaan, op de terug weg werd het mij te warm en heb ik ze uit gedaan. Ik heb ze in mijn mouwen gestopt, anders moest ik ermee in mijn handen lopen.

Toen ik weer thuis kwam was mijn huid erg rood, dit kwam doordat het vroor. De volgende keer moet ik meer laagjes kleding aan doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten