donderdag 6 mei 2010

Nieuw record

Vanmiddag wilde ik eerst 10 km gaan lopen. Mijn (personal trainer) Martin was het daar niet mee eens. Dus werd er 5 km gelopen met 94 bochten, daar was ik niet zo blij mee. Toch heb ik een nieuwe pr gelopen op deze route. Nee, ik verklap mijn tijd op de 5 km nog niet !

Achteraf was het misschien ook wel verstandig om 5 km te lopen i.p.v 10 km. Dit omdat ik toch wel een beetje pijn in mijn enkel en knie voel (overbelasting ?). Het was erg warm en er stond een stevige wind deze keer. Aan deze temperaturen moet ik ook wennen, ik kan n.l niet goed tegen de warmte.

Er hingen deze keer veel groene rupsjes aan de bomen, erg vervelend als ze op je kleding of in je gezicht krijgt. Bah, vies hoor! Nu maar hopen dat het gauw mooie vlinders mogen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten