dinsdag 12 juni 2012

Het gaat goed!

Vanavond heb ik niet met de oefeningen mee gedaan. Dit omdat het huppelen niet goed is voor mijn blessure.  Siepko, Alex en ik hebben 2 x 800 meter om de kano vijver gelopen tijdens de oefeningen.
Je moet natuurlijk je tijd goed benutten en niet STIL staan.
Zelf kan ik "niet "met de groep mee lopen, ze gaan voor mij nu nog even te snel. Ik moet het langzaam weer opbouwen en niets gaan forceren. Dit omdat ik rekening moet houden met mijn blessure. Het gaat nu goed en dat wil ik graag zo houden. Toch heb ik vanavond in totaal, 6.5 km gelopen. Niet in 1 x door maar met korte rust pauzes.

Marjon en Antje zijn ook nog niet helemaal fit en hebben gezellig met mij mee gelopen.
De "kneusjes" hebben samen lekker gelopen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat hebben jullie toch maar mooi 'even' weer gedaan! toppie!

Een reactie posten