zaterdag 15 december 2012

Meerwijck Adventure Run

Voor mij geen Adventure Run op Ameland maar gewoon hier in Meerwijck. Vanmorgen heb ik samen met Garmt gelopen. We zijn van onze route afgeweken en hebben een eigen alternatieve route gevolgd. Het was net horde lopen, een nat pootje en modder schoenen.

Aan onze rechter kant liepen de GROTE Schotse Hooglanders (koeien) en aan de linker kant de GROTE vier voeters (paarden). Daar tussen liepen nog een paar honden met hun bazen. Boven ons zweefde de "grote" vogel, hij vond ons als prooi te groot denk ik want hij liet ons door lopen. Alle pluimage was vandaag aanwezig.

Daarom noem ik het de Adventure Run van Meerwijck. Een spannende loop dus, maar wel erg leuk en ga deze route vast nog een keer lopen.

Kleding; dunne lange broek/t-shirt en jasje die later uit moest omdat het mij te warm werd.
Weersomstandigheden; droog, stevige wind en 8 graden boven nul.
De afstand was 6 kilometer,
Tijd 39 minuten en 9 seconden.

Ik ben een tevreden "Adventure loopster"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten