zondag 30 december 2012

Nieuwe poging

Vorige week heb ik een poging gedaan om 10 km te wandelen. Dat was waarschijnlijk te vroeg, om mijn been te belasten. Bij 3.5 km was ik er klaar mee "PIJN". Ik moest toen nog wel 1.5 km naar huis terug wandelen. Nou dat was het dan, Grrrrrrrrrr

Vandaag ging het een stuk beter en heb 7 km en 600 meter stevig "gewandeld". De weersomstandigheden waren niet zo leuk. Het regende af en toe en er stond een stevige wind.

Ik ben blij dat het de goede kant weer opgaat. Voorlopig blijf ik nog even wandelen. Met de calorie verbranding zit het goed. Door deze "stevige"wandeling van  7.6 km, heb ik 556 calorieën  verbrand.
Voor mij is dit een rustige duurloop.

Door het lopen rustig op te bouwen hoop ik straks weer te kunnen hollen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten