zondag 29 december 2013

Verkleumd

Vanmorgen heb ik 7 km gelopen door de Westerbroekstermade Polder. Garmt is mee geweest op de fiets en heeft de hekken open gedaan zodat ik door kon hollen. In het begin had ik wat opstart problemen maar na 2 km ging het hollen al wat beter. Ja als je 3 dagen niet hebt gehold blijf je natuurlijk in de begin stadium hangen. Dussssssssss, vaker hollen!!! Dat is wel aan te bevelen als je progressie wilt maken. Maar goed, ik heb de eerste kilometers lekker gehold en toen begon de ellende. REGEN en een stevige koude WIND recht op de neus dat is niet fijn. Ik heb 7 km gehold en toen was ik er ook klaar mee. Helemaal verkleumd kwamen we thuis. Nu lekker een warm kopje koffie en een goed belegde boterham. Die hebben we wel verdiend. Al zeg ik het zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten