dinsdag 7 januari 2014

Met de neus in de wind.

Vanmorgen heb ik eerst een paar boodschapjes gedaan en toen ik thuis kwam waren mijn nieuwe loop schoenen aan de beurt. Het eerste stuk ging recht in de wind op. Dat was werken om vooruit te koomen. Toen ik 3 km had gelopen waren we in de Westerbroekstermadepolder. Ik zag van ver dat de schotse hooglanders op een ander plek liepen. Volgens mij liepen ze op het pad waar ik langs moest. Garmt was op de fiets mee en reed een eindje vooruit om te kijken of ze op het pad liepen. Ja hoor er holde al een met Garmt mee en maakte rare sprongen. Ik heb Garmt geroepen dat ik weer terug ging lopen. Zeg nou zelf als zo'n beest je op de horens neemt dan vlieg je ik weet niet waar naar toe. Toch heb ik met moeite 7 km gelopen. Waar dat van kwam? Ik weet het niet misschien de wind of dat de beentjes al niet goed voelden toen ik vertrok van huis. Het kan ook nog zijn dat ik 4 dagen niet had gelopen!!! Wie weet, nou morgen maar eens opnieuw proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten