dinsdag 16 februari 2016

Nieuwe route

Vanmorgen even de benen gestrekt om alle verkeerde calorieën na Garmt zijn verjaardag even weg te lopen. Het viel mij zwaar hoor, Die BIKKEL van een man van mij liep gemakkelijk met mij mee. Toch nog 6 km gelopen op een nieuwe route.

Asfalt, schelpenpad, betonpad en een stukje cross gelopen. Het zonnetje scheen en het was pracht weer om te lopen. We kwamen op onze terug weg ook nog 2 lopers van de HS-lopers tegen. Dus ook nog even een praatje gemaakt.

Luchtvochtigheid; 92%
Temperatuur; 3 graden
Zonnig

Jasje, t-shirt en lange broek. Het jasje ging al na 1 km uit want ik had het toch warm. Ik weet het niet hoor volgens mij heb ik een ingebouwde kachel.

EN DAT IS NIET LEUK TIJDENS HET HOLLEN. WANT JE BLAAST JEZELF OP!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten