dinsdag 9 juni 2009

Evy en wegpiraten

Vanmorgen heb ik eerst 10 min. op de home-trainer gefietst. Ook hebben we de buikspieren niet vergeten vandaag. Vanmiddag zijn mijn zoon en ik Evy gaan downloaden en vanavond zijn we met dit trainings schema op pad gegaan.

Het programma duurde in totaal 18 min. en werd afgewisseld met muziek. Voor degene die met een mp3-speler loopt, is het prettiger lopen. Het is dus aan te bevelen om samen een mp3-speler op te hebben.

We hebben de heuvel in het park ook in ons programma op genomen, dit was een uitdaging. Ook zijn we nog verdwaald in het bloemenpark. Je moet mij niet de richting aan laten geven, want je hebt dan grote kans dat ik de weg kwijt raak.

Toen we over het gras naar huis wilden lopen kwamen er mountenbikers met volle snelheid van de heuvel af. De voorste mountenbiker "riep kijk uit", en reed mij bijna omver. Het is denk ik niet de bedoeling om met volle snelheid door het park te racen, zonder rekening te houden met je medemens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten