zondag 28 juni 2009

Het geheim

Als beginnende loper krijg je natuurlijk heel wat pijntjes. Dit komt doordat dat je lichaam moet wennen aan de inspanningen! Omdat ik pijn aan mijn knie kreeg ben ik met een nieuw beginners schema, (" HET ABSOLUTE MINIMUM") weer begonnen met lopen.

Doordat ik bij veel loopwedstrijden kom, heb ik een middel ontdekt dat mij hielp van de pijn af te komen.

Het middel dat ik bedoel heet BIOFREEZE! Nadat ik gelopen heb, breng ik het aan op de pijnlijke plek en spoel het af met koud water. Het voelt ERG KOUD!!! Mijn ervaring is dat het pijn verlichtend werkt! De pijn aan mijn knie is sterk verminderd sinds ik de BIOFREEZE ben gaan gebruiken.

Als nuchtere Noordelinge, is mijn ervaring met dit middel positief!
Je kunt de BIOFREEZE bestellen via Bernadette Schuurman haar site

Vanavond heb ik opnieuw gelopen ( 2 x 8 minuten gelopen en 2 x 3 minuten gewandeld, 2 x 3 minuten gelopen en 2 x 2 minuten gewandeld. We hebben de rode pijl (2.5 km) gevolgd en zijn het park helemaal in het rond gekomen. Mijn ademhaling moet ik nog wat beter onder controle krijgen. Het lopen ging vanavond erg goed, ik heb geen pijn aan mijn knie gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten