zaterdag 8 augustus 2009

Beginners schema volbracht

Na 2 dagdiensten heb ik vanavond m'n loopschoenen aangetrokken, samen met Garmt heb ik mijn training schema gelopen. 1 x 15 min. lopen, 1 X 5 wandelen en 1 x 30 min. lopen. We zijn richting Meerwijck gelopen, het ging prima. Martin kon niet mee, maar die pakt het schema zo weer op. Dat is het voordeel van de jeugd, nietwaar ?

Het beginnerschema van 30 min. zit nu er op, we gaan a.s maandag (10-08-2009) met het volgende schema van 1 uur lopen verder.

Mijn conditie is tijdens de afgelopen weken aanzienlijk verbeterd, ik ben niet meer zo "Achter de Poest". Van mijn collega's krijg ik complimentjes, ze vinden het geweldig dat ik begonnen ben met lopen. Zelf had ik ook niet gedacht dat ik nog zou gaan hardlopen. Ik ben best trots op mezelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten