zondag 23 augustus 2009

Een teek

Toen ik vandaag na een dagdienst thuis kwam en een poosje op de bank zat, begon het te jeuken in mijn zij. Na te hebben gekrabd had ik een donker stukje in mijn hand. Toen ik dat beter bekeek en ook het plekje in mijn zij, bleek dit een teek te zijn. Mijn zoon heeft de tekenkop er uit gehaald en het wondje gedesinfecteerd. Nu maar hopen dat alles eruit is en dat ik er geen nadelige gevolgen van heb op gelopen. Afwachten maar.

Ook Martin had een behoorlijke rode insectenbeet op zijn kuit zitten. Het is niet bekend wat of dit heeft veroorzaakt. Al met al ging het lopen dus niet zo goed vanavond.

Dit allemaal, terwijl we minder minuten moesten lopen volgens het loopschema.

1X 15 minuten lopen, 1 X 2 minuten wandelen en 1 x 25 minuten (tempo 2) lopen.

De weegschaal begint weer een beetje meer mijn vriend te worden (8 kg is er nu af). Toch nog een positief puntje dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten