woensdag 7 juli 2010

Gedwongen interval.

Vanavond werden Martin en ik tijdens het lopen opgejaagd door prik grage vliegen. We liepen via het Gorechtpark richting Kropswolde.

Toen we rechtsaf een bospad in liepen richting het bos, hebben we w.s de vliegen gestoord. De vliegen kwamen massaal achter ons aan. We durfden niet stil te blijven staan omdat ze dan op onze armen en kuiten gingen zitten om ons te steken.

We werden gedwongen tot een interval. Je begrijpt dat we dus erg snel gelopen hebben (5.2 km).

Na dit avontuur was ik behoorlijk 'Achter de Poest". Ook Martin was deze keer buiten adem. Dit kwam door de capriolen die hij gemaakt had, om de steek grage vliegen van ons af te slaan. Het was denk ik best wel grappig om te zien hoe wij, al slaand en springend achterom kijkend door Meerwijck liepen.

Na het douchen had ik een behoorlijk dikke bult op mijn arm zitten. Ze hebben mij dus te pakken gehad, Martin kwam er zonder bulten vanaf. Deze route lopen we voorlopig niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten