dinsdag 5 juni 2012

Dinsdag training

Vanavond hebben we eerst ingelopen en daarna 4 x 250 meter in verschillende snelheden gelopen.  Je mocht je eigen tempo lopen maar je moest wel iedere ronde een beetje sneller. Na een paar oefeningen mee te hebben gedaan kreeg ik weer last van mijn blessure. STOPPEN DUS!!! De trainer Martin heeft mijn blessure gemasseerd (PIJN).

Ik heb toen 1 ronde gewandeld tot waar het 1km punt staat en toen ben ik weer begonnen te lopen. Dat ging goed. Toen ik bij de start kwam heb ik nog 1 ronde gelopen die bestond uit  1150 meter mijn tijd was  8.37 minuten.

Op mijn laatste ronde hoorde ik HELP roepen! Julia liep mij in een snel tempo voorbij met Martin op de hielen. Ja als je van jezelf al angstig bent loop je natuurlijk op vleugels.

Ik was zeker niet de laatste die binnen kwam. Voor de eindstreep werd ik aangemoedigd door Ria die liep ik nog even voorbij.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is je gegund en zeker een keer mooi om mee te maken dat je niet de laatste bent. Had wat last van mijn enkel maar nu gelukkig niet meer. Goed gedaan topper.

Anoniem zei

Goed gedaan hoor!..En voor Garmt heel veel succes vanavond.
Groetjes Marjan.

Anoniem zei

P.S, heb het met garmt over reactie plaatsen gehad, dit kan je alleen publiceren als anoniem.
Groet Marjan.

Een reactie posten