maandag 6 juli 2009

Hoera !!!

We hebben vanmorgen om 8.00 uur gelopen, net voor de warmte aan. Garmt heeft tijdens de training ook met ons mee gelopen.

De training duurde niet zo lang; 2x 8 minuten en 2x 2 minuten wandelen; 2 x 3 minuten lopen en 2 minuten wandelen.

Het gaat goed, nog wel wat spierpijn in de bovenbenen. Deze pijntjes horen erbij en zullen uiteindelijk ook over gaan. Van mijn knie heb ik geen last meer, daar ben ik erg blij om. Mede door het gebruik van de BIOFREEZE, ben ik ervan overtuigd dat mij dat enorm heeft geholpen.
Je kunt het op Bernadette Schuurman haar site bestellen.

Op het laatst nam Garmt een sprint, maar wij hebben hem eruit gelopen. Dat was lachen, hij zal dit nog lang aan moeten horen!

Vanavond gaan we naar Onstwedde, daar gaat Garmt 10 km. lopen. Martin en ik gaan daar weer vele foto's maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten