zaterdag 27 maart 2010

Een nieuwe PR.

Het was vanmorgen tegen 9.30 uur ideaal loopweer voor Martin en mij! Er stond een koele wind, toch heb ik het nog behoorlijk warm gekregen. Dit terwijl ik een korte broek en hempje aanhad.

We hebben de route van de rode pijlen in het Gorechtpark gevolgd (2.5 km). Mijn tijd op de 2.5 km was 18 minuten en 4 seconden. Vanmorgen heb ik dezelfde afstand gelopen in een tijd van 17 minuten en 23 seconden. Een verbetering van 41 seconden op de 2.5 km !

Vanmiddag zijn we met Garmt naar de Theo de Winterloop in Winschoten geweest. Het was best wel vreemd om veel lopers die anders achter Garmt over de finish kwamen nu voor hem liepen. Garmt heeft zich echter keurig aan het advies van de fisio gehouden, en de 10 mijl rustig gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten