zondag 9 januari 2011

Gevallen en verjaardag.

Doordat ik eerder deze week was gevallen op onze inrit, ging het lopen mij niet zo goed af. Toen ik ons hek open wou doen, begon ik te glijden. Er was geen houden aan. Het ergste was nog dat ik niet weer omhoog kon komen. Ik bleef glijden. Ja en dan kijk je snel om je heen, of iemand het ook heeft gezien. Ik ging echter zo snel onderuit, dat ik niet denk dat iemand het heeft zien gebeuren.

Martin heeft mij weer op de been geholpen, met de opmerking. Jammer mam, het was een leuk filmpje voor youtube geweest. Het was natuurlijk ook grappig zoals ik daar op de grond lag te krabbelen en niet omhoog kon komen. Van de val heb ik gelukkig geen letsel over gehouden.

Ook de borrelhapjes van Martin zijn verjaardag hebben een slechte invloed op het lopen gehad. We zijn via het park richting meerwijck gelopen. Op sommige plekken was het nog glad, opletten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten