dinsdag 11 oktober 2011

Koel weer, heerlijk.

Vanavond was het weer tijd voor de loop training. Gerrit was er niet en daarom gaf Martin G deze keer de training. Het is voor mij een heerlijke temperatuur om te lopen. De medelopers krijgen rillingen van de kou, als ze mij zien lopen in een hempje en driekwart broek.

We hebben eerst denk ik wel 1 kilometer in gelopen. Zoals gebruikelijk loop je als makke schapen achter de voorlopers aan. Helemaal fout natuurlijk, je moet gewoon goed luisteren naar wat er gezegd is.
Nou, uiteindelijk kwamen we bij het oude belastingkantoor aan. Daar had Martin met ons afgesproken om de training te geven. Het viel mijzelf niet tegen dat ik redelijk met de groep mee kon lopen. Ik was natuurlijk wel"Achter de poest"!

Martin heeft ons niet gespaard, want we moesten flink wat rondjes met versnellingen lopen. Nou we hebben ons niet laten kennen en hebben "gehoorzaam", de rondjes gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten