dinsdag 18 oktober 2011

Stortbui

Ria, Grietje, Johan, Bennie en Martin werden eerst gefeliciteerd, zij hadden de marathon in Amsterdam gelopen. Johan en Grietje waren er niet om hun medaille's te laten zien. Martin heeft de marathon niet uit kunnen lopen, hij kreeg na 35 km kramp in zijn kuiten. Een leuke masseuze???

Albert-Jan heeft zijn eerste 10 km gelopen, bij de Zuidladermarktloop. Gefeliciteerd met jou prestatie.

Na vele keren lekker loopweer, was het deze keer goed raak. REGEN! Vele lopers m.n de dames gingen schuilen onder de bomen, waar het redelijk droog was. Zelf dacht ik, als ik maar geen kortsluiting krijg met mijn lampjes. Dan krijg je wel een heel raar kapsel. Dat is gelukkig niet gebeurd.

Het was gelukkig maar een korte bui, en we konden al snel verder met onze training. Zelf heb ik niet zo lekker gelopen, ik weet niet waarom. Nou de volgende keer beter. Dat word dan volgende week dinsdag, want deze donderdag heb ik een late dienst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten