donderdag 15 maart 2012

Donderdagmorgen training

Er was donderdagavond geen training bij de HoogezandloperS. Dit omdat de jaarvergaardering op het programma stond.

Daarom heb ik zelf korte intervallen gelopen met Garmt. Martin heeft mijn tijden geklokt.

We hebben eerst 1 km rustig in het Gorechtpark ingelopen, daarna waren de intervallen aan de beurt.

De eerste en tweede 100 meter heb ik gelopen in 24 seconden.
De derde, vierde en vijfde 100 meter heb ik in 25 seconden gelopen.
De zesde, zevedende, achste, negende en tiende 100 meter ging mijn tijd een beetje langzamer. Dat was n.l 26 seconden.

Na deze korte intervallen zijn we rustig gaan uitlopen naar huis. De nodige cooling down nog even gedaan.

Je ziet dus dat ik vrij constant deze korte intervallen heb kunnen lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten