dinsdag 25 september 2012

Eerste kilometer overslaan!!!

Vanavond was het weer tijd voor de interval training. Eerst 15 minuten op de home trainer en toen met z'n drieën in de auto naar de Kalkwijk.

We kregen eerst de nodige mededelingen en daarna begonnen we met een rondje inlopen, richting de Mozartlaan.


De eerste kilometer nekt mij altijd weer!!! Ik loop dan veel te snel en ben dan behoorlijk "ACHTER DE POEST"!!! Ria zag mij worstelen en liet zich terug vallen uit de groep. Samen met Ria heb ik die o zo moeilijke eerste kilometer weten te overbruggen. Dank wel daarvoor je Ria.


Voordat we begonnen met onze rondjes moesten we eerst door de trapjes lopen die op de weg lagen. De training zelf bestond uit achtjes lopen en dan weer door het trapje met snelle pasjes. In totaal heb ik samen met Jaenet toch nog 6 kilometer lekker gelopen.

Ik denk dat ik de volgende keer de eerste kilometer over sla! Dan is dat probleem ook weer opgelost, nietwaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten