zaterdag 8 september 2012

Lange tijd geleden............

Na hevige rugpijn ben ik nu weer gestart met het lopen. De beginnersproblemen kwamen ook weer om de hoek kijken natuurlijk! Goed het is nu tijd voor de positieve kant van het lopen.

Ik ben nu mijn loop afstanden weer aan het opbouwen en hoop dat ik niet opnieuw allerlei tegenslagen tegen kom in mijn loop carrière.

Afgelopen donderdagavond het ik tot mijn grote verbazing 7 km in 1 keer uit kunnen lopen. Mijn tempo was niet snel natuurlijk. Daarom ben ik best wel trots op mezelf, want dat heb ik lange tijd niet kunnen doen.

Mijn route ging via het park richting gemeente huisje en dezelfde weg weer terug. Janet en Ria liepen gezellig met mij mee. Het viel Janet op dat het lopen op de schelpenpaden anders loopt dan de asfalt wegen en beton paden.

Zondagmorgen heb ik een loop afspraak met buurman S. We starten om 9.00 uur en onze route gaat om de grote vijver in het Gorechtpark. Ben benieuwd hoe dat afloopt???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten