maandag 26 november 2012

Nieuwe uitdaging

Na 2 late diensten heb ik vandaag samen met Garmt een cross van 5 km gelopen in Meerwijck.

Ik heb zelf een route van 5 km uit gestippeld. We zijn vanaf het meer in de richting van de camping gelopen, naar de GROTE BERG! Als een speer liep ik erover heen en naar beneden ging het nog sneller natuurlijk. Gelukkig was er geen snelheids controle anders waren we vast geflitst en met een beste bekeuring naar huis gegaan.

De kleine Berg was daarna een fluitje van een cent het voelde alsof mijn voeten de grond niet raakten. Via het konijnenpad zijn we richting het meer gelopen. Het strand heb ik deze keer over geslagen.  Ik heb de GROTE BERG 1 KEER en de kleine BERG 2 KEER gelopen. Verder ging de route over paden waar Garmt nog niet langs was gekomen. We hebben Meerwijck dus opnieuw ontdekt deze keer.

Deze cross van 5 km was zeker niet minder zwaar als de vorige.

Tijd 39 minuten en 35 seconden, ik ben blij met deze tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten