woensdag 31 juli 2013

Gestimuleerd!!!

Vanmorgen heb ik toch maar besloten om 5 km te gaan lopen. Garmt wilde wel met mij mee op de fiets. Ik had er niet zoveel zin in maar heb toch maar de loopschoentjes aan gedaan. Waarom??? Nou gisteren zijn we op de fiets naar Veendam gereden. Nou is dat op zich niet zo bijzonder natuurlijk. Op de terug weg kregen we echter een fikse regenbui. Toen we thuis kwamen hadden we geen droog draad meer aan ons lijf. Onze kleren kon je uit wringen. De schoenen/sandalen werden vol gestopt met kranten en werden aan de waslijn gehangen om te drogen. Daarom deden de beentjes het niet zo goed op de 5km. Dat kwam natuurlijk door dat koude water wat uit de lucht kwam vallen. Ook de harde wind deed er geen goed aan. Ondanks dit ben ik toch wel blij met de 5 km die ik vandaag heb gelopen. Bedankt HARMA (weervrouwtje)!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten