donderdag 4 juni 2015

PR

Ik ben net weer terug van mijn rondje hollen door het park. Het was wel warm ondanks dat ik zo vroeg was. Ook nog een PR gelopen van 16 seconden, niet veel maar toch! Het was op dezelfde afstand van 2.5 km. Zo zie je maar als je regelmatig loopt dat je progressie maakt. Kijken of ik morgen ook zoveel moed op kan brengen want ik heb wel een late dienst. Nou we zien wel, niet op de zaken vooruit lopen.

Ik zit nog steeds te wachten op mijn nieuwe loopschoenen die ik besteld heb via internet bij 21RUN.
Op 12 Mei en het is nu 4 Juni , hoe lang zal ik nog moeten wachten???

Ik heb er al achter aan gemaild en kreeg het antwoord dat ik niet moest mailen want dan verstoorde ik het aflevering proces en kon het nog wel langer duren.

Ze staan volgens T&T sinds 28 Mei vanaf (4.16 uur) in Koln bij de DHL. Daar heb ik ook een mail naartoe gestuurd met de vraag waarom ze mijn schoenen niet door sturen.
Antwoord??? Hun mailbox zit vol.

NOU LEKKER DAN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten