dinsdag 2 februari 2016

RAAR ????

Vanmorgen kwam ik op mijn rondje weer dezelfde man tegen die ik al MEERDERE keren in het park tegen kom. Hij zit op het bankje bij de heuvel en heeft een geel tasje aan zijn fiets hangen. Nu is dat niet zo gek natuurlijk want er zitten wel meer mensen op bankjes in het park. Toch voelt het niet goed bij deze persoon. Deze keer kwam hij mij tegemoet fietsen en even later zag ik hem niet meer.

Toen ik het park uit liep en halverwege het fietspad was richting Meerwijck reed hij in een keer achter mij. Toevallig kwam ik op dat moment een bekende tegen  en reed de man ons voorbij. Ik wilde mijn weg vervolgen maar de man keek steeds achterom naar mij. Omdat dit voor mij niet goed voelde ben ik terug gegaan en heb mijn 5 km uit gelopen in de bewoonde wereld.

Dit voorval hoeft natuurlijk niets te betekenen maar blijf wel op LETTEN!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten