dinsdag 31 juli 2012

Lekker getraind.

Vanavond gaf  Elize de training. Marjan was er ook weer bij, na een tijdje afwezig te zijn geweest. Ook was er een nieuwe loopster die het bij de HoogezandloperS wou proberen.

We moesten eerst een ronde om de kano vijver inlopen en ik moest voorop. Nou dat was me wat. Ik liep natuurlijk op mijn TOP snelheid, met alle lopers achter mij aan!

Bij het plateau hebben de warming-up gedaan. We moesten vanavond 8 x 100 meter, 8x 200 meter en 4 x 450 meter lopen. Het ging mij niet slecht af, zeg ik zelf. Na al deze inspanningen hebben we met de hele groep de cooling-down nog even gedaan. Kortom we hebben een leuke training gehad vanavond. Mijn dank daarvoor Elize, het was een leuke training.

Op het eind heb ik Garmt in de sprint verslagen, dat was lachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten