donderdag 26 juli 2012

Ik kon het niet laten!

Vanmorgen heb ik mijn loop schoenen aangetrokken en heb 2.7 kilometer gelopen in het park. Heerlijk zo vroeg wakker worden en dan nog vol met energie zitten.

Misschien kennen jullie het liedje wel "Het zonnetje scheen zo heerlijk schoon". Nou dat was vanmorgen ook zo. Er was een beetje wind en het was alsof ik op vleugels liep. Ik ben erg tevreden over mijn Adidas Super Nova loop schoenen. Kortom ik ben een tevreden mens.

Het blijft wel vervelend als je mensen met "LOS LOPENDE" honden tegen komt. Ook dat hun baasjes roepen  "HIJ DOET NIKS". Ja, dat zal wel, ook al doen ze niks ze lopen je wel voor de voeten. Mede daardoor ben ik een paar keer van mijn route afgeweken en heb even gelopen want je weet maar nooit?

Vanavond nog een late dienst (L 6.5), dan is mijn dag weer goed!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten