dinsdag 24 juli 2012

WARM, WARM, WARM

Vanmorgen was ik vroeg uit de veren en ben 2.5 km gaan lopen. Deze afstand was voldoende met deze warmte. Ik had een flesje water mee en die had ik ook wel nodig. Tjonge, jonge wat een hitte!

Doordat ik vervelende honden met hun baasjes tegen kwam heb ik 2 keer moeten lopen. Erg is dat als je je huisdier niet onder controle hebt! Toch was ik wel tevreden mijn tijd. Deze was ,19 minuten en 25 seconden op deze warme 2.5 kilometers!

Toch ben ik blij dat ik heb gelopen, want vanavond is het denk ik nog warmer. De HoogezandloperS hebben vanavond hun training in het park. Zelf zit ik dan relext op mijn stoeltje van een kopje koffie te genieten. Heerlijk!

Martin gaat denk ik niet lopen met deze warmte. Hij moet na alle calamiteiten van de afgelopen week weer vertrouwen krijgen in zijn lichaam. 

Garmt gaat vanavond wel trainen. Vandaag gaat hij verder met de carport. Tjonge wat heeft die man van mij een energie. Ik kan hem bijna niet bijbenen, maar ik blijf mijn best doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten